We wensen u fijne Kerstdagen en graag tot ziens bij onze nieuwjaarsborrel

door Bestuur op 24 december 2016

Bestuur en fractie van de PvdA Leiden wensen u hele fijne Kerstdagen en een gelukkig 2017. We danken u voor uw steun en kijken er naar uit om u in 2017 opnieuw te treffen, bijvoorbeeld op onze nieuwjaarsborrel, waarvoor we u graag van harte uitnodigen.

Nieuwjaarsborrel
We nodigen u van harte uit voor onze nieuwjaarsborrel op 7 januari vanaf 16.00 uur in Koetshuis de Burcht. Bestuur en fractie zullen terug- en vooruitkijken op 2016 én 2017.

We zijn zeer vereerd met gastspreker Gijs van Dijk. Gijs is geboren Leidenaar en FNV-er. Onlangs werd bekend dat Gijs op nummer 5 staat van de concept-kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen. Met Gijs zullen we praten over zijn drijfveren en idealen.

We ontmoeten u graag op 7 januari, vanaf 16.00 uur in Koetshuis de Burcht.

3 Responses to “We wensen u fijne Kerstdagen en graag tot ziens bij onze nieuwjaarsborrel”

1. albert simonis schreef:

De zgn. feestdagen worden toch ernstig ontsierd door de weigering van de gehele fractie om in de 2e kamer vóór de motie van Groen Links over het kinderpardon te stemmen. Hoe moeten wij, eenvoudig stemvolk, dit begrijpen? Op de landelijke site wordt hierover in alle talen gezwegen maar na alle heisa in 2012 (“oké, we hebben de inkomensafhankelijke premie laten schieten, maar daar hebben we wèl het kinderpardon voor teruggekregen”) en alle praatjes over linkse samenwerking lijkt dit toch wel een onvergeeflijke fout.
    Is dit dan eindelijk die betere reden om je lidmaatschap op te zeggen?

2. Floor schreef:

Er komt altijd een nòg wel betere redenen om je lidmaatschap (van de PvdA) op te zeggen zei de heer Marcel van Dam ooit toen hij overstapte naar de SP. En het probleem met een kinderpardon is dat je dan aan het pardonnen kunt blijven.
    Maar goed ik wens de PvdA desalniettemin prettige Kerstdagen.

3. E. Meijer schreef:

Wanhoop niet, heer Simonis, want de linksere koers wordt ingezet. AH (Asscher-Holla) heeft het zelf gefluisterd… Voorts sluit ik mij ietwat verlaat aan bij de seizoenswensen van het afdelingsbestuur.