Maandag 6 februari afdelingsborrel

door Bestuur op 5 februari 2017

Op maandag 6 februari is weer de maandelijkse afdelingsborrel van de PvdA Leiden. Kom onder het genot van een biertje meepraten over wat jij voor de campagne kan betekenen. Daarnaast is dit het moment om met iedereen bij te kletsen bijvoorbeeld met de fractie- en bestuursleden. De afdelingsborrel is deze keer (nieuwe locatie!) in de WW (Wolsteeg 6) en start om 21:00. Let op: neem contant geld mee, je kan daar niet pinnen!

One Response to “Maandag 6 februari afdelingsborrel”

1. E. Meijer schreef:

“meepraten over wat jij voor de campagne kan betekenen”?

De campagne? O ja, dat is waar ook, op 15 maart wordt een nieuwe Tweede Kamer gekozen. De PvdA heeft een nieuwe lijsttrekker, zo las ik laatst. Hij schijnt Lodewijk Asscher te heten. Maar waar is die man? Waarom is hij zo stil en afwezig? Als eenvoudige buitenstaander en weifelende kiezer verwachtte ik dat hij permanent campagne zou gaan voeren, zoals pakweg Pechtold, Klaver en vooral die bozige man uit Venlo, zeker gezien de voor de PvdA belabberde peilingen. Maar neer hoor, we zien en horen Asscher niet. Waarom zou een gewoon partijlid dan iets voor de PvdA willen betekenen, als Asscher blijkbaar zit te dagdromen in zijn luxe ministerszetel, waarin hij nogal wat fouten heeft gemaakt, in plaats van zich keihard, zichtbaar en hoorbaar voor zijn partij in te spannen?

Veel succes hoor met de stille campagne, maar lees eerst het artikel van uw partijgenoot Martin Sommer in de Volkskrant van afgelopen zaterdag.