Fractieassistent

Jelte Liemburg

Jelte Liemburg is onze fractieassistent. Mocht je een vraag hebben aan de fractie of wil je bij een fractievergadering aanwezig zijn, neem dan contact op met Jelte.

Maandag 3 april afdelingsborrel

door Fractieassistent op 30 maart 2017

Elke eerste maandag van de maand komt de PvdA Leiden bijeen om onder het genot van een drankje het te hebben over politiek, Leiden of het leven. Verder is het hét moment om kennis te maken met het bestuur, de fractie en andere leden. Aanstaande maandag is het weer zover. De afdelingsborrel is in de WW (Wolsteeg 6) en start om 21:00. Let op: neem contant geld mee, je kan daar niet pinnen. Iedereen is welkom! Tot maandag.

Maandoverzicht januari

door Fractieassistent op 2 februari 2017

De eerste maand van het nieuwe jaar zit er alweer op. Zoals gebruikelijk begon het nieuwe jaar met onze drukbezochte nieuwjaarsborrel met als spreker geboren en getogen Leidenaar Gijs van Dijk, de nummer 5 van de kandidatenlijst van de PvdA. Onze eigen Gijs bezocht met Martijn onder andere een debatavond in het Houtkwartier over de

Ga je mee naar het verkiezingscongres?

door Fractieassistent op 11 januari 2017

Aanstaande zaterdag en zondag is het PvdA verkiezingscongres. Wil je er op zaterdag naar toe, maar geen zin om alleen te gaan? Reis dan samen met partijgenoten uit Leiden. We verzamelen om 10:15 uur op Leiden CS in de hal aan de centrumzijde. Fractievoorzitter Gijs is onze reisleider. Aanmelden om mee te reizen is niet nodig. Voor het congres wel. Tot zaterdag!