Campagne Provinciale Statenverkiezingen

Voor de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen worden de volgende activiteiten georganiseerd. Meer informatie of meehelpen? Mail ons via campagne@pvdaleiden.nl!

Zaterdag 2 maart Canvassen Kopermolen van 11.00 tot 13.00. Verzamelen  om 10.45 uur bij het winkelcentrum de Kopermolen. Aansluitend is er een milieubijeenkomst om mensen bewuster te maken van de essentie van de Waterschapsverkiezingen.

Maandag 4 maart Thema-avond openbare ruimte van 21.00 tot 22.00 in café De Keyzer. Aansluitend de afdelingsborrel.

Vrijdag 8 maart Internationale vrouwendag inloop is om 17.00, begin om 18.00 tot 20.00. Een inhoudelijke en gezellige thema-avond waar er met gasten gesproken wordt over de huidige ongelijkheid in de samenleving tussen mannen en vrouwen. Sprekers zijn onder andere: Thea Fierens (kandidaat HHS Rijnland), Anne Koning, lijsttrekker van de provincie Zuid-Holland, Tiny Clever (Raadslid PvdA Leiden) en Anna van den Boogaard (kandidaat Provinciale Staten). De bijeenkomst is in de Tuinzaal van de Burcht.

Zaterdag 9 maart Canvassen Raadsledenbuurt van 11.00 tot 13.00.

Woensdag 13 maart Canvassen markt Nieuwe Rijn van 10.00 tot 12.00.

Woensdag 16 maart planten in Tuinstad  van 10.00 tot 12.00. Heb je groene vingers en vind je het leuk om mooie rozen te planten? Neem jouw materiaal mee en maak Leiden groener.

Woensdag 20 maart Provinciale Statenverkiezingen. Heb je gestemd, maak dan een selfie en plaats die op sociale media; vergeet niet om de #pvda en #pvdaleiden #pvdazuidholland te gebruiken. Lukt het niet met de sociale media, app dan jouw foto naar Mees ten Hoven 0649127058