Abdelhaq Jermoumi nieuwe fractievoorzitter

Door Bestuur op 3 december 2019

Onze Abdelhaq Jermoumi is de nieuwe fractievoorzitter. Dat besloten de fractieleden gisteren tijdens hun fractievergadering. Abdel neemt het stokje per direct over van Gijs Holla, die vanavond afscheid neemt van de gemeenteraad. Hij wordt de nieuwe centrummanager.

Tiny Klever werd gekozen als nieuwe vice-fractievoorzitter en Suzanne van der Jagt wordt vanavond benoemd als raadslid. Zo zijn onze vier zetels weer gevuld.

Arjen Liemburg is de nieuwe woordvoerder Stedelijke Ontwikkeling en Marc Newsome neemt de portefeuille Bereikbaarheid over. Komende tijd gaat de fractie nog op zoek naar een nieuw duoraadslid.

Tijdens de raadsvergadering vanavond nemen we afscheid van Gijs Holla, die de afgelopen jaren fractievoorzitter was en veel jaren actief is geweest als raadslid bij de Leidse Partij van de Arbeid. We danken hem voor al zijn inzet en enthousiasme voor Leiden!

Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van

Meer over Bestuur