Zomer BBQ op 10 juli

Door Bestuur op 30 juni 2020

Door de coronacrisis hebben we elkaar een tijd lang niet in het echt gezien. Daar brengen we verandering in! Op 10 juli organiseren we de afsluiting van een bijzonder politiek jaar met een zomer-BBQ. Ontmoet partijgenoten en vrienden, drink een drankje en prik een vorkje mee. Met elkaar sluiten we zo het politiek seizoen af en proosten we op de zomer en op het samenzijn.

Datum: vrijdag 10 juli
Tijd: vanaf 18.00 uur (latere inloop geen probleem)
Locatie: het pleintje bij de 2e Gortestraat in Leiden (een zijstraat van de Kraaierstraat)

Aanmelden
Meld je aan via het formulier hieronder. Geef daar ook je eventuele dieetwensen door. Tijdens de BBQ zorgen we voor genoeg ruimte zodat iedereen anderhalve meter afstand van elkaar kan houden. Belangrijk: op deze bijeenkomst volgen we de richtlijnen van het RIVM en het kabinet. Dus heb je klachten? Blijf dan thuis. Meer informatie over de RIVM-maatregelen vind je hier.

Wil je meer weten over hoe we de BBQ organiseren? Stuur een mailtje naar bestuur@pvdaleiden.nl.

Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van

Meer over Bestuur