Door Bestuur op 8 februari 2017

17 februari: Maak de Toekomst-tour in Leiden

Op 17 februari komt de Maak de Toekomst-tour naar Leiden. Ze bieden je een fijne avond met een muziekje, drankje en prikkelende ideeën. Kandidaat Tweede Kamerleden en jonge wereldverbeteraars geven een korte pitch van hun beste idee voor een mooiere toekomst en toetsen dat aan jou en het publiek. Is het een goed idee, wat zou er nog meer kunnen of zijn er misschien zelfs betere ideeën? Tijdens deze avond luister je niet alleen, maar praat je actief mee!

En mocht dat nog niet genoeg zijn: je kunt ook je eigen idee pitchen! Heb je bijvoorbeeld een concrete oplossing voor een maatschappelijk probleem? Maak de Toekomst geven het podium aan jou! Stuur ons je idee via www.maakdetoekomst.org en wie weet krijg jij straks het podium voor je pitch.

Gijs van Dijk, Kirsten van den Hul en Anna van den Boogaard zijn te gast! Ze staan alledrie op de lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van de Partij van de Arbeid.
Mirthe Biemans presenteert de avond.

Locatie: Leidse Lente, Haagweg 4
Inloop 7 uur, aanvang half 8
Check ook de Facebook-pagina: https://www.facebook.com/events/1806904912970213/
Of de website: http://www.maakdetoekomst.org/#bijeenkomsten