Activiteiten en bijeenkomsten PvdA Leiden geannuleerd tot en met 31 maart

Door Bestuur op 13 maart 2020

Activiteiten en bijeenkomsten PvdA Leiden geannuleerd tot en met 31 maart

Gisteren is er tijdens de persconferentie bekend gemaakt dat het per direct verboden is om evenementen en activiteiten met meer dan 100 personen door te laten gaan. Op deze manier wil het kabinet verspreiding van het Corona-virus indammen.

Vanwege deze maatregel hebben wij besloten om al onze activiteiten en evenementen van PvdA Leiden te annuleren tot en met 31 maart. Het gaat om de volgende activiteiten:

• BuurtBivak Merenwijk 16-20 maart
  • ALV woensdag 25 maart
  • Activiteiten van de actieteams
  • Bijeenkomsten van werkgroepen

Uiteraard zijn we druk bezig om vervangende data te zoeken voor deze activiteiten, en als er meer bekend is vanuit het RIVM zullen wij daarop gaan acteren. Vooralsnog kunnen wij helaas nog geen vervangende data noemen en houden wij rekening met het doorgaan van evenementen na 31 maart.

Het besluit heeft natuurlijk grote impact, op ons als partij, maar ook op onze samenleving. Daar vragen we begrip voor. Zodra er meer bekend is, brengen wij jullie op de hoogte. Let goed op elkaar Bekijk voor de meest actuele informatie over het coronavirus de website van het RIVM: https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus

Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van

Meer over Bestuur