Door Marc Newsome op 24 februari 2015

Algemene Ledenvergadering 4 maart met Leidenaar en Tweede Kamerlid Roelof van Laar

Graag nodigen we u voor de Algemene Ledenvergadering van woensdag 4 maart aanstaande. Aansluitend gaan we in gesprek met Tweede Kamerlid en Leidenaar Roelof van Laar.  We hopen u in grote getale te mogen begroeten!

De bijeenkomst vindt plaats in grand-café ‘de Grote Beer’ , Rembrandtstraat 27 te Leiden. Aanvang 20.00, zaal open 19.30 uur.

Algemene Ledenvergadering

Tijdens de ALV kunt in gesprek met het bestuur en de fractie over actuele zaken. Er is volop de gelegenheid vragen te stellen en in gesprek te gaan met elkaar. Tijdens deze ALV zullen onder meer het jaarverslag en de jaarrekening van de afdeling vastgesteld worden.

Roelof van Laar over eerlijk werk

Met Roelof van Laar, Tweede Kamerlid voor de PvdA gaan we n gesprek over goed werk. De PvdA bepleit een sociaal werkgeverschap. Uitbuiting gaan we tegen en flexwerkers krijgen meer zekerheid. Onze arbeidsmarkt daarom grondig herzien door het huidige kabinet. Maar waarom zouden we stoppen bij de grens met het realiseren van eerlijk werk?

Natuurlijk is er ook alle gelegenheid in gesprek te gaan over actuele politieke ontwikkelingen en de aankomende verkiezingen voor de Provinciale Staten en de waterschappen.

Het bestuur nodigt u van harte uit na de bijeenkomst samen bij te praten onder het genot van een drankje.

Hier vindt u de relevante stukken. verslag ALV 17-12-14 & PG 43 februari 2015 low res

Marc Newsome

In 2007 kwam ik vanuit Zeeland naar Leiden om Geschiedenis te studeren. Al na één dag was ik stapelverliefd op onze stad. Ik heb een communicatiebaan in Amsterdam en trein elke dag heen en weer. Na een lange dag werken voelt het altijd fijn om terug in  Leiden te zijn. Ik vind de stille en

Meer over Marc Newsome