Bosje rozen voor de Hoogvliet

10 februari 2020

Begin januari won de Hoogvliet-vestiging aan het Levendaal in Leiden de prijs voor beste Hoogvliet-supermarkt van 2019. En, behalve die prijs, wonnen ze meer. Hoogvliet Leiden werd ook bekroond als beste bloemen- en en kruidenierswarenafdeling.

Namens de fractie bracht ons raadslid Tiny Klever een bosje rode rozen langs bij de Hoogvliet-supermarkt. Tiny: ‘Als vaste klant weet ik hoe goed ze zijn, dus een bloemetje is volkomen verdiend.’

Het is geweldig dat we de beste Hoogvliet van Leiden in Nederland hebben. Supermarkten, winkelstraten en wijkwinkelcentra zijn belangrijk voor onze stad. Ze zijn niet alleen broodnodig, omdat de dagelijkse boodschappen er te vinden zijn, maar ze zijn ook de ‘huiskamer van de buurt’. De plek waar buurtgenoten elkaar ontmoeten en een praatje met elkaar maken. De PvdA Leiden blijft zich dan ook sterk maken voor goede supermarkten en wijkwinkelcentra in onze stad.