Door Bestuur op 28 november 2014

De Nederlandse Droom; Illusie of werkelijkheid?

Donderdag 11 december 2014

Inloop en buffet: 17:30 – 18.45 uur
Hoofdprogramma: 19:00 – 20.30 uur
Afsluitende borrel : 20:30 – 21:00 uur

Op donderdag 11 december organiseert Abvakabo FNV afdeling Rijnstreek Leiden in samenwerking met de PvdA Leiden een themabijeenkomst over het heterogene karakter van de ‘’allochtone’’ samenleving in Nederland. De avond staat in het teken van vier thema’s, Opvang/beleid, Begeleiding, Uitsluiting en Succes. De focus van de avond ligt op integratie en successen van (hoog opgeleide) politieke vluchtelingen in Nederland.

Abassin Nessar, politicoloog en adviseur bij BMC groep reflecteert vanuit zijn persoonlijke ervaringen op de 4 thema’s.
Tevens zullen Mary Tupan-Wenno, directeur van de Echo Foundation, en Myrthe Hilkens, voormalig Tweede Kamerlid op basis van hun expertise een bijdrage leveren op de vier verschillende aspecten.

Het programma zal geleid worden door dagvoorzitter, Illias Mahtab, regisseur en adviseur vreemdelingenbeleid bij gemeente Amsterdam.

Kom jij ook?

Meld je aan zodat we rekening kunnen houden met reserveringen voor het buffet. Aanmelden kan via leiden@abvakabo.nl

Locatie: Afdelingskantoor Abvakabo FNV
Verbeekstraat 3, 2332 CA Leiden (in het gebouw van de UWV)