In gesprek met Lodewijk Asscher op 13 juni

Door Bestuur op 3 juni 2019

Op 13 juni aanstaande is partijleider Lodewijk Asscher in Leiden! In boekhandel Kooyker komt hij spreken over zijn boek ‘Opstaan in het Lloyd Hotel’. De toegang is vrij. Geef wel even aan of je komt via info@kooyker.nl of 071-3040130.

In ‘Opstaan in het Lloyd Hotel’ schrijft Lodewijk Asscher openhartig over zijn persoonlijke en politieke ervaringen. Het boek gaat over zijn persoonlijke zoektocht na de verkiezingsnederlaag van 2017. Asscher grijpt terug op zijn eigen familiegeschiedenis en zijn persoonlijke ontwikkeling als politicus. Over zijn wethouderschap in Amsterdam, zijn rol als vicepremier en over zijn huidige functie: partijleider van de Partij van de Arbeid.

Daarover – en over meer – gaat Asscher op donderdag 13 juni in gesprek met de Leidse schrijfster en journaliste Yaël Vinckx. Er is natuurlijk ook alle gelegenheid zelf vragen te stellen en in gesprek te gaan met Asscher. De avond wordt samen met boekhandel Kooyker georganiseerd. Het boek ‘Opstaan in het Lloyd Hotel’ is daar te koop en er is ’s avonds gelegenheid om boeken te laten signeren.

Aanvang: 19.30 uur. De toegang is vrij. Geef wel even aan of je komt via info@kooyker.nl of 071-3040130.

Asscher op campagne voor de Europese verkiezingen

Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van

Meer over Bestuur