Leiden maken we samen

6 maart 2018

Vandaag lanceren we onze campagnevideo. Onze video met óns verhaal voor Leiden. Een stad die van ons allemaal is en een stad die we nóg groener, sterker en socialer kunnen maken. Als we het samen doen! Want Leiden maken we samen. Stem daarom 21 maart Partij van de Arbeid!

Leiden is een prachtige stad. Met een historische binnenstad en mooie buurten. Leiden is groot genoeg om te bruisen, maar klein genoeg zodat mensen elkaar nog kennen.Leiden is een open en tolerante stad. Een plek waar mensen bouwen aan een gezamenlijke toekomst en waar iedereen zich welkom voelt. Een stad waar mensen naar elkaar omkijken, ook als het even wat minder gaat. Leiden is een stad om trots op te zijn.

De komende jaren willen we Leiden nog sterker, socialer en groener maken. Want hoewel het goed gaat met Leiden, gaat het nog niet goed met alle Leidenaren. Ook in Leiden dreigt een tweedeling. Er zitten nog te veel mensen zonder werk en te veel kinderen groeien op in armoede. Er zijn te weinige betaalbare woningen en buurten kunnen véél groener.

Daarom blijven we investeren in goed werk en in gelijke kansen voor iedereen. In meer woningen, ook voor mensen met een kleine beurs en daarom pakken we discriminatie aan. Dat willen we samen met u doen. Want de beste ideeën om Leiden nog sterker, socialer en groener te maken, ontstaan door samen te werken. Wilt u met ons meedoen?

Stem dan 21 maart PvdA. Want Leiden maken we samen!

Meer weten? Kijk hier.