Marleen bedankt!

23 december 2021

Vandaag is niet alleen de laatste raadsvergadering van het jaar, het is ook de laatste raadsvergadering van Marleen Damen.  Na acht jaar trouwe inzet als wethouder in leiden neemt Marleen afscheid. Hoewel we dat natuurlijk erg jammer vinden, zijn we vooral dankbaar voor alles wat ze voor Leiden heeft gedaan. We zullen Marleen daarom nooit vergeten en hopen dat ze ons ook niet vergeet! Onder andere daarom dragen we de Vergeet-mij-nietjes van de Stichting Alzheimer Nederland.

De vergeet-mij-niet speldjes staan niet alleen symbool voor ons aandenken aan Marleen. Door de Vergeet-mij-nietjes van Alzheimer Nederland te dragen, laten we samen ook zien dat we mensen met dementie en hun naasten niet vergeten. In plaats van een traditioneel afscheidscadeau heeft Marleen namelijk een bijzondere wens: ze vraagt iedereen die dat kan en wil om een donatie te doen aan de Stichting Alzheimer Nederland.

Wil jij Marleen bedanken voor haar inzet als wethouder voor Leiden? Dan kan je hier doneren: https://gofund.me/589606b1! De kosten van deze gofundme-actie worden gedragen door de PvdA Leiden. Uw donatie komt daarmee voor 100% bij de Stichting Alzheimer Nederland terecht.

Rode achtergrond met in het midden het witte PvdA logo en daaromheen de gezichten van de fractie. Onderaan staat een tekst die leest: "Marleen bedankt!"