Door Bestuur op 24 februari 2017

Op campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen!

De komende tijd zijn we veel op straat te vinden in aanloop naar 15 maart, want de Tweede Kamerverkiezingen gaan ergens over. Er staat veel op het spel. Saamhorigheid moet het weer winnen van eigen belang. We hebben nu de kans om Nederland écht te veranderen!

Help daarom mee tijdens de Leidse campagne!

1. Hang de poster op die bij het verkiezingstijdschrift zit. Het verkiezingstijdschrift is deze week op de mat gevallen bij de leden. Geen poster? Wil je er nog? Geen nood: stuur een mail naar het campagneteam via: campagne@pvdaleiden.nl.

2. Help mee op straat om met zoveel mogelijk mensen in gesprek te gaan over onze toekomst. Bekijk de website voor alle activiteiten. Of stuur een mail naar campagne@pvdaleiden.nl & doe mee!

3. Help mee om zoveel mogelijk mensen op te roepen te gaan stemmen. Op 13, 14 en 15 maart staan we op het station. Stemmen is een feest. We willen dat zoveel mogelijk mensen naar de stembus gaan. Vlak voor de verkiezingen wat tijd over? Doe dan mee! Stuur een mailtje naar campagne@pvdaleiden.nl.

4. Materiaal nodig? Wil je tijdschriften uitdelen? Toch een grotere poster voor jouw raam? Wil je flyers rondbrengen in jouw eigen buurt? Ook dat kan natuurlijk, stuur een bericht naar ons via campagne@pvdaleiden.nl!

Samen zorgen we voor een prachtige campagne en een mooi verkiezingsresultaat: het kan nu!

Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van

Meer over Bestuur