PvdA Leiden zoekt een bestuurslid communicatie

11 december 2018

Breng jij de resultaten van PvdA Leiden in beeld?

Dagelijks zijn fractie- en bestuursleden van PvdA Leiden in touw om Leiden nog groener, sterker en socialer te maken. Die impact willen we ook zichtbaar maken in de stad, op internet en via de diverse media. Daarom zoeken we een bestuurslid communicatie, die het vak in de vingers heeft en hart heeft voor de stad.

Het bestuur van de PvdA Leiden is gezamenlijk verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de afdeling. Activiteiten, de campagne, het contact met de ongeveer 700 leden en de ondersteuning van de fractie gebeuren allemaal door het bestuur. Als bestuurslid communicatie maak je deel uit van het bestuur en draag je bij aan een sterkere PvdA en een groener, socialer en sterker Leiden. Dat doen we allemaal op vrijwillige basis, in een nieuw en enthousiast team dat bestaat uit negen betrokken leden.

Wie ben jij?

Je bent uiteraard lid van de PvdA en hebt zin om je in te zetten voor de stad en voor de beginselen van de sociaal-democratie. Je houdt van aanpakken en je bent enthousiast en gemotiveerd. Je hebt een brede ervaring op het gebied van communicatie en die wil je graag inzetten voor een uitdagende klus.

Je bent bereid je de komende twee jaar een paar uur per week in te zetten voor deze functie. Eén keer in de twee weken is een bestuursvergadering, maar daarbuiten vul je zelf je takenpakket in, zelfstandig of met je team. Er is veel vrijheid om zelf activiteiten op te pakken. Initiatief en nieuwe ideeën worden sterk gewaardeerd. Wij zijn benieuwd wat je Leiden te bieden hebt!

Wat bieden wij?

Een bestuursplek in een omgeving vol ontzettend inspirerende, open en betrokken mensen! Je bent aanwezig bij diverse evenementen, bestuurs- en fractievergaderingen en zit daarmee midden in de Leidse politiek. Je krijgt de kans om bij te dragen aan de idealen van de PvdA en daadwerkelijk iets te betekenen voor de stad. Samen bereik je meer!

Je leert de stad door en door kennen en raakt bedreven met de gemeentelijke politiek. PvdA Leiden biedt een groot netwerk in de stad en in de politiek, met veel ervaring en kennis en gedreven mensen. De door jou ingebrachte inzichten en vaardigheden worden daarin gewaardeerd. En dat alles binnen een vereniging waar gezelligheid hoog in het vaandel staat.

Interesse?

Spreek het bestuurslidmaatschap van PvdA Leiden je aan? Stuur dan je cv en motivatie uiterlijk 23 december 2018 naar secretaris@pvdaleiden.nl.

Iedereen die lid is van de afdeling Leiden kan zich melden. Het bestuur nodigt alle kandidaten uit voor een gesprek en kijkt er naar uit om samen met jou het nieuwe jaar te beginnen!