PvdA op campagne in Tuinstadwijk

Door Permanente campagnecommissie op 11 januari 2018

Komende zaterdag is de PvdA Leiden te vinden in de Tuinstadwijk om met de bewoners te praten over hun ideeën om Leiden nog socialer, groener en sterker te maken.

Lijsttrekker Marleen Damen en haar team zijn tussen 12 en 15 uur te vinden bij de Spar in de Herenstraat. Voorafgaand aan de actie brengt Marleen een bos rozen als steun voor de medewerkers. Woensdag werd de supermarkt overvallen door twee gewapende jongens.

Een week geleden trapten we de campagne af op de traditionele nieuwjaarsborrel. Komende tijd zijn de sociaaldemocraten opnieuw veel op straat om in gesprek te gaan over de plannen voor een socialer, groener en sterker Leiden. Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen staat namelijk veel op het spel. Want hoewel het goed gaat met Leiden, gaat het nog niet goed met alle Leidenaren.

Daar willen we daar wat aan doen. Samen met de stad. Want de beste ideeën om leiden nog sterker, socialer en groener te maken, ontstaan door samen te werken. Daarom zijn we komende zaterdag te vinden in de Tuinstadwijk, bij de Spar op de Herenstraat.

Permanente campagnecommissie

Het bestuur van PvdA Leiden heeft een vaste groep mensen die zich bezighoudt met de permanente campagne, maar er zijn altijd meer enthousiastelingen nodig. Ben jij die held die het leuk vindt om over verschillende campagneactiviteiten na te denken en zich in te zetten in de wijk? De campagnecommissie zorgt ervoor dat de PvdA actief

Meer over Permanente campagnecommissie