Bijeenkomst De Rooie Vrouwen Leiden met Julia Wouters en Devika Partiman

Door Gerieke Prins op 5 februari 2021 | Online

Wat?                    Bijeenkomst Rooie vrouwen in Leiden met Julia Wouters en Devika Partiman
Wanneer?           Woensdag 17 februari, 20:00 uur
Waar?                  Digitaal
Aanmelden?       Vul het formulier in onderaan deze pagina.

Precies een maand voor de Tweede Kamerverkiezingen organiseren de Rooie Vrouwen Leiden op woensdag 17 februari de tweede bijeenkomst! De avond zal in het teken staan van de vraag ‘Waarom is het belangrijk dat er meer vrouwen politiek actief zijn?’. We gaan hierover in gesprek met niemand minder dan Julia Wouters en Devika Partiman.

Julia Wouters kennen we van haar boek ‘De Zijkant van de Macht’ en Devika Partiman is sociaal ondernemer en activist en bekend van ‘Stem op een vrouw’. Wil je woensdag de 17e nou zeer goed beslagen ten ijs komen, dan raden we je aan om rond te kijken op de website van Stem op een Vrouw en het boek De Zijkant van de Macht te lezen. Beide kunnen we van harte aanbevelen!

Deze bijeenkomst is er één van een reeks; in volgende bijeenkomsten komen nog meer inspirerende vrouwelijke sprekers aan het woord en roepen wij je op om vooral met vragen, suggesties of acties te komen.

Meld je hieronder aan voor de bijeenkomst, graag tot dan!

Wil je meedoen of meedenken? Neem contact op met:
Tiny Klever (fractielid)
Esmee van Meer (bestuurslid)
Gerieke Prins (fractie-medewerker)

Gerieke Prins

Per januari 2020 is Gerieke Prins fractiemedewerker. Gerieke is 24 jaar oud, woont in Leiden en volgt de master ‘Governance of Migration and Diversity’. Heb je een vraag voor Gerieke? Dat kan, stel hem hier!

Meer over Gerieke Prins