Door Bestuur op 24 december 2016

We wensen u fijne Kerstdagen en graag tot ziens bij onze nieuwjaarsborrel

Bestuur en fractie van de PvdA Leiden wensen u hele fijne Kerstdagen en een gelukkig 2017. We danken u voor uw steun en kijken er naar uit om u in 2017 opnieuw te treffen, bijvoorbeeld op onze nieuwjaarsborrel, waarvoor we u graag van harte uitnodigen.

Nieuwjaarsborrel
We nodigen u van harte uit voor onze nieuwjaarsborrel op 7 januari vanaf 16.00 uur in Koetshuis de Burcht. Bestuur en fractie zullen terug- en vooruitkijken op 2016 én 2017.

We zijn zeer vereerd met gastspreker Gijs van Dijk. Gijs is geboren Leidenaar en FNV-er. Onlangs werd bekend dat Gijs op nummer 5 staat van de concept-kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen. Met Gijs zullen we praten over zijn drijfveren en idealen.

We ontmoeten u graag op 7 januari, vanaf 16.00 uur in Koetshuis de Burcht.

Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van

Meer over Bestuur