Over Bestuur

“De PvdA Leiden is er voor iedereen. Het bestuur streeft ernaar maximale ruimte te bieden aan debat, initiatieven en verschillende meningen van haar leden. Zij draagt zorg voor optimale informatie over beleid en activiteiten aan haar leden en legt hierover aan hen verantwoording af. De leden hebben direct invloed op het te voeren beleid van het bestuur. Zij bouwt aan goede contacten met (potentiële) PvdA-kiezers en alle bestaande groepen en instellingen binnen Leiden. Het bestuur is er verantwoordelijk voor dat dit alles kan plaatsvinden in een inspirerende, enthousiaste sfeer van onderling respect, eerlijkheid, gezelligheid en betrouwbaarheid.”

Elke twee jaar kiest de PvdA Leiden een nieuw bestuur. Voor de periode juli 2014 – juli 2016 is dit het bestuur.

Het bestuur vergadert in principe elke tweede en vierde woensdagavond van de maand. Heeft u interesse om een vergadering bij te wonen? Dat kan natuurlijk. Meldt u dan even aan bij onze secretaris. U kunt hem ook bellen of mailen als u lid van de PvdA wilt worden of als u als lid actief wilt worden binnen de afdeling.

Wilt u ons iets toesturen dan kunt u dat het beste naar ons postadres sturen:

PvdA Leiden
2301 EH LEIDEN