Voorzitter: Mees ten Hooven

Permanente campagnecommissie

Over Permanente campagnecommissie

06-49127058mees_ten_hooven@hotmail.com

Het bestuur van PvdA Leiden wil graag een permanente campagnecommissie in het leven roepen en is op zoek naar mensen die zich hiervoor in willen zetten. De commissie zal zich bezighouden met het organiseren van de verschillende campagneactiviteiten door het jaar heen.

Het is de bedoeling om actief zichtbaar in de stad te zijn zodat we het PvdA-geluid nog beter kunnen verspreiden. Maar we willen ook blijven doorgaan met het canvassen in de wijken, zodat we op de hoogte zijn van wat er speelt in Leiden. Het is het streven om ongeveer eens in de maand een activiteit te organiseren.

Om dit mogelijk te maken zal deze commissie ongeveer eens in de vier weken vergaderen. De campagne commissie is een ideale manier om je actief in te zetten voor en kennis te maken met onze afdeling, kost weinig tijd en is daarnaast erg gezellig. Wil je graag deze commissie versterken of heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar Jelte Liemburg (jelteliemburg@gmail.com).