Word lid!

IMG_2513b2

Hartelijk dank voor je belangstelling in het PvdA-lidmaatschap. Samen kunnen we onze idealen voor een sterker en socialer Nederland waarmaken. Een land waarin jong en oud de zekerheid van een baan hebben, met een fatsoenlijk inkomen. Waar ouderen en zieken de zorg krijgen die ze nodig hebben en waar we de rekening van de crisis eerlijk verdelen.

Het lidmaatschap heeft veel te bieden. Je kunt actief worden op lokaal of landelijk niveau, meepraten en meebeslissen op vele bijeenkomsten, je kennis delen en verbreden in onze inhoudelijke netwerken, je bepaalt mede wie onze lijsttrekker is bij verschillende verkiezingen, krijgt de mogelijkheid opleidingen te volgen en natuurlijk ontvang je ons ledenblad.

Samen bepalen de leden de koers van de Partij van de Arbeid. En samen bereiken we meer dan ieder voor zich, en kunnen nog beter werken aan een sterker en socialer Nederland. En met jouw bijdrage kunnen we bijvoorbeeld campagnevoeren, ombudsteams oprichten, activiteiten organiseren en opleidingen aanbieden.

Waar ben je naar op zoek?