Stappenplan – Hoe werkt online vergaderen via mijn.pvda.nl?

23 november 2020

Via mijn.pvda.nl kunnen we samen online vergaderen. De ALV, de bestuursvergadering, bijeenkomsten van het campagneteam, de Rooie Vrouwen, noem maar op: een heleboel vergaderingen hebben we er al gehad. Omdat er vast nog een heleboel vergaderingen zullen volgen via mijn.pvda.nl, staat hieronder een overzichtelijk stappenplan waarin duidelijk uitgelegd wordt hoe het werkt.

STAP 1

Ga naar mijn.pvda.nl en klik rechts bovenin het scherm op inloggen.

STAP 2

Zodra je bent ingelogd krijg je links in het beeldscherm een keuzemenu. Klik daar op de knop ‘Samen Online’.

STAP 3

Hierna krijg je een aantal keuzes aangeboden. Voor vergaderingen met de afdeling Leiden klik je op de knop ‘Deelnemen’ naast ‘Afdeling Leiden’.

STAP 3

Je krijgt hierna een melding om te wachten op een melding van je internetbrowser om toestemming te geven je microfoon en camera aan te zetten. Geef toestemming voor je microfoon om in de vergadering wat te kunnen zeggen. Geef toestemming voor je camera om tijdens de vergadering zichtbaar te zijn voor anderen.

STAP 4

Je bent er nu helemaal klaar voor om deel te nemen aan de vergadering. Vergaderen maar!